Ön Bilgilendirme Formu

Firma Bilgileri

  • Ünvan: Ledarmy Elektronik Elektrik A.Ş.

  • Adres: Kocatepe Mah. 15. sk. No 17a, Bayrampaşa Istanbul

  • Telefon: 0552 178 13 80

  • E-Posta: info@ledarmy.com

  • MERSİS / Vergi No: 6081733167


1. Sözleşmenin Konusu

İşbu ön bilgilendirme formu, tüketicinin siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/hizmetin satışı ve teslimine ilişkin olarak, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince bilgilendirilmesi amacıyla düzenlenmiştir.


2. Ürün / Hizmet Bilgileri

  • Ürün / Hizmetin Temel Nitelikleri: [Seçilen ürünün adı, modeli, teknik özellikleri vb.]

  • Satış Fiyatı (KDV dahil): [Toplam tutar]

  • Kargo ve Teslimat Bilgileri: [Kargo ücreti, ücretsiz kargo bilgisi, teslimat süresi]


3. Teslimat

Ürün, tüketicinin sipariş sırasında belirtmiş olduğu teslimat adresine, yasal süre olan 30 gün içinde teslim edilecektir. Mücbir sebepler veya olağanüstü durumlar dışında teslimatlar genellikle 3-5 iş günü içerisinde yapılır.


4. Cayma Hakkı

  • Tüketici, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir.

  • Cayma hakkının kullanılması için, süresi içinde firmaya yazılı bildirim yapılması gerekir.

  • İade edilecek ürünlerin, ambalajının bozulmamış, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olması şarttır.


5. Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller

Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan ürünler.

  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya dijital içerikler.

  • Ambalajı açılmış olan tek kullanımlık ürünler, hijyenik ürünler.


6. İade Süreci

  • Cayma hakkının kullanılması durumunda, ürünün firmamıza ulaşmasından itibaren 14 gün içinde ürün bedeli tüketiciye iade edilir.

  • İade bedeli, tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme yöntemi ile yapılır.

  • İade kargo ücreti [Firma tarafından karşılanır / Müşteri tarafından ödenir – hangisi uygulanacaksa yazılmalı].


7. Şikayet ve İtirazlar

Tüketici, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne yapabilir.


📌 Not: Bu form, tüketicinin bilgilendirilmesi amacıyla hazırlanmıştır. Siparişin tamamlanması halinde Mesafeli Satış Sözleşmesi yürürlüğe girecektir.